Review Flying Tiger Copenhagen

08:00 The DIY Life 0 Comments


In Barcelona en ook in Nederland is er een winkelketen genaamd 'Flying Tiger Copenhagen'. Van mijn huisgenoten hoorde ik dat je hier hele leuke dingetjes kan kopen, onder andere voor DIY's, dus daar was ik meteen enthousiast over. Natuurlijk heb ik deze winkel bezocht en kocht er een aantal leuke dingetjes. Maar is het een go of no go om naar de Flying Tiger te gaan?

Toen ik mijn verjaardag vierde vorige week, gaven mijn lieve huisgenootjes mij een DIY portemonnee van de Flying Tiger. Dit tasje moest je zelf in elkaar naaien, maar alles wat je nodig had zat in het doosje. Door dit cadeautje leerde ik de winkelketen kennen en werd er nieuwsgierig naar. Dus twee dagen na mijn verjaardag ging ik naar de dichtstbijzijnde vestiging van de Flying Tiger. Het is een leuke winkel met veel diverse spullen van goede kwaliteit.

Naast het cadeautje van mijn huisgenootjes, kocht ik zelf nog twee leuke kaarten, een stickervel en kleine visitekaartjes bij de Flying Tiger voor een bedrag van € 3. Persoonlijk vind ik dat niet duur, en al helemaal niet als je bedenkt dat twee super leuke kaarten samen € 1 waren! Dus dat was weer een pluspuntje voor deze winkelketen.

Behalve dat de winkel goedkoop is en goede kwaliteit heeft, is er helaas ook een minpunt. Afgelopen week heb ik geprobeerd de DIY portemonnee in elkaar te zetten. Ik moet eerlijk toegeven dat naaien niet een van de dingen is waar ik goed in ben, maar hoe moeilijk kon het zijn? Uiteindelijk ben ik niet eens aan het naaien zelf toegekomen... De stof die de buitenkant van het tasje moest vormen, was onmogelijk om te knippen. Ik heb twee goede scharen geprobeerd, maar de stof werkte absoluut niet mee. Daarnaast zat er een naald in het pakketje met een heel klein oogje, terwijl de draad die er bij zat relatief dik was en niet door het oog paste. Ondanks mijn pogingen om de draad nat te maken en er steeds een kleine stukje af te knippen om het rafelen tegen te gaan, lukte het niet om de draad door de naald te krijgen. Welgeteld ben ik vijf minuten bezig geweest om de draad door de naald te krijgen, maar het lukte niet.

Helaas was de bovengenoemde ervaring van de DIY portemonnee niet goed. Nu ben ik niet de minste en ga ik ook niet de hele winkel negatief beoordelen vanwege een DIY die niet goed in elkaar zat. Maar jammer vind ik het zeker, en ik ben er teleurgesteld in. Een DIY pakket hoort goed in elkaar te zitten, en het moet niet zo zijn dat alle materialen niet goed zijn of niet op elkaar afgestemd zijn. Het is jammer dat juist dit cadeautje voor mijn verjaardag niet goed was..

Have fun!
Tessa


Wat je misschien ook leuk vindt:

Review Flying Tiger CopenhagenThe DIY Life - Nederlandse DIY blog
© The DIY Life, 2015-2019. Mogelijk gemaakt door Blogger.