Wishlist: DIY items

13:43 The DIY Life 0 Comments

Wanneer ik door de winkels loop, en allemaal leuke DIY spullen zie liggen, maakt mijn hart steeds kleine sprongetjes. Al die leuke dingetjes wil ik wel in mijn mandje doen! Maar dan kijk ik in mijn portemonnee, en die laat het me toch niet toe om alles mee te nemen. Heel erg jammer! Maar dat is natuurlijk geen reden om wel een wishlist te hebben!

#1: Wishlist van de Action

Per winkel ga ik mijn wishlist af, en ik zal ook de prijzen erbij zetten. Allereerst heb ik een wishlist van de Action gemaakt. Een tijdje geleden kocht ik daar al veel washi tape, waaronder ook washi tape van kurk. Maar je kan er nog zoveel meer kopen! Mocht je je afvragen waar ik de prijzen vandaan heb: van de websites van de winkels.

Als eerste op mijn wishlist staat een super leuk kastje (€ 18,95). Dit is misschien geen item dat je gebruikt om DIY's mee te maken, maar je kan het kastje wel een leuke make-over geven! Omdat hij wit is, kan je er alle kanten mee op. Ik zat er zelf aan te denken om één van de lades een leuke pastelkleur te geven, bijvoorbeeld mintgroen! Maar ik zal nog even verder moeten dromen.. Nummer twee op de lijst is een fotolijst. Een hele tijd geleden heb ik met gouden en zwarte spuitverf een fotolijst gepimpt, en ik vind het wel leuk om dat nog een keer te doen! Deze lijst kost € 3,99. Afgelopen dinsdag kwam er een review online over krijtbordverf van de Action in een leuk kleurtje. Krijtbordverf in het zwart blijft ook heel erg leuk, en het is handig om dan meteen een groot blik verf te halen (voor al die DIY projecten die ik alweer aan het bedenken ben!). Voor een blik van 0,75 l. betaal je € 4,99. Last but not least een schildersezel! Een tijdje geleden heb ik geprobeerd het schilderen weer wat op te pakken, maar dat lukt toch niet heel goed als je 

#2: Wishlist van de HEMA

Daarna gaat mijn zoektocht naar leuke DIY spulletjes door naar de HEMA. Wat zijn daar leuke spulletjes te krijgen! En allemaal voor een leuk prijsje, al is de HEMA wel wat duurder dan de Action.

Ook bij de HEMA zijn genoeg leuke spulletjes te krijgen! Allereerst dé trend van de laatste tijd: een grote, witte letter met lampjes erin! Deze letters kosten € 5 per stuk, en omdat ze wit zijn kan je ze een hele leuke make-over geven. Daarnaast staat nummer twee: een setje om met wax te stempelen. Ik heb dit al een tijdje bij de HEMA zien liggen, en ik ben heel erg benieuwd hoe het werkt en of het goed bevalt. Voor dit setje met één wax stukje betaal je € 4. Washi tape! Ik kan er niet genoeg van krijgen, en daarom kunnen ze absoluut niet ontbreken in mijn wishlist! Bij de HEMA heb je weer hele andere soorten washi tape dan bij de Action, en beide soorten hebben iets heel erg leuks. Voor vier rolletjes betaal je € 2,25. Als laatste staat op mijn wishlist van de HEMA een boek met 40 pagina's om je handlettering in te oefenen, leuke tekeningen te maken of om je washi tape in uit te proberen bijvoorbeeld! De cover van het boek is egaal bruin, waardoor je die ook nog een leuke make-over kan geven!

Welk item uit de wishlist wil jij graag in een DIY of review zien?


Have fun!
Tessa

Wil je op de hoogte blijven van The DIY Life? Je kan me volgen op Instagram, Facebook en 


Wat je misschien ook leuk vindt:

Wishlist: DIY itemsThe DIY Life - Nederlandse DIY blog
© The DIY Life, 2015-2019. Mogelijk gemaakt door Blogger.